Pages

Saturday, February 6, 2010

"Penghinaan Terhadap Wanita Islam"




Salam kepada semua pembaca blog yang amat saya hargai,,,di sini saya postkan apa yang saya jumpa di satu laman web ni..sedih teramat sedih dengan penghinaan yang diberikan oleh orang-orang yang sombong dan angkuh dengan Tuhannya,,terima kasih kepada laman web tersebut yang banyak memberikan kesedaran kepada kita,,,di zaman ini,,betapa ramainya yang menghina Islam samada secara terang-terangan atau sembunyi..cuma kita sahaja yang tidak sedar,,,kerana dunia ibaratkan seperti sengaja membutakan mata, memekakkan telinga dan mendiamkan diri sehingga kesedaran menjadi mati. Nasihat-menasihati berhenti.Menegur yang silap semakin tidak diamalkan. Menghalang yang salah menjadi keberatan. Kezaliman dan kehinaan di depan mata, dialihnya pandangan ke tempat lain....


Israel membina tandas kencing dengan rupa wanita solehah yang bertudung… kini umat Islam boleh dihina kerana sikap mereka yang hanya menjadi penonton dan pengguna setia kepada barangan yahudi… syarikat yahudi akan membina tandas berbentuk demikian untuk kegunaan awam dengan tujuan menghina dan mempersendakan Islam. syarikat yahudi juga akan memasarkannya di negara amerika yang menjadi rakan niaga terbesar dengan negara kita .,Astaghfirullah hal 'Azim..





p/s: Selepas membaca dan melihat gambar ini,,betapa sedih dan sebaknya hanya Tuhan sahaja yang tahu,,,betapa kejamnya Israel Laknatullah yang sentiasa membenci Islam...semoga mereka di berikan pembalasan di akhirat seadil-adilnya oleh Yang Maha Kuasa lagi Maha Mengetahui,,,Ya Tuhan peliharalah kami dari kehinaan dan kezaliman,,amin Ya Robb.

0 comments:

 

a thousand miles..... Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template